18/8 ' två dagar kvar till skolan! :/

CIAO BELLA

snart är det skola och det är ju ingenting jag längtar efter precis ,
men något som måste göra iallfall ;P
jag har inte köpt pennfack / almanacka och lite sånt än ;d
men jag tänkte åka iväg till skövde en sväng med pappa imorgon och fixa det :)
får se om jag hittar någon tröja där också >' :D

Idag vaknade jag halv tio och tyckte jag hade sovit klart då , så jag traskade upp ur sängen
och gick och kollade på klockan och då såg jag fel och trodde den var halv två ;O
så jag blev jätte chockad men sen så jag att den bara var halv tio och då blev jag glad :D
käka fruckost och städade mitt rum lite , sedan satte jag mig vid datan :)
ska nog göra mig i ordning nu och sedan städa klart i mitt rum :) , något som verkligen kan behövad xd :)

vid fyra tiden åker jag till stallet och rider en timme :)
sedan åker hem & dushar och sådant , (y)
sedan drar jag till isabell tror jag ;)

har inte mycket mer att berätta om men ska nog skriva här varje dag nu när skolan börjar :P

puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0