24/8

HALLI HALLÅÅ ;D

Idag gick jag upp klockan 8 (a)
tog en sanbb dusch , och gjorde irodning mig :)
käkade lite fruckost och sedan drog iväg till skolan vid 9 tiden =)
vi började ju 20 över nio idag så ganska soft faktiskt ;)
böjade med Spanska :P
vi pratade bara lite och fick nya böcker ;*
åxå ska vi ha prov i oktober :O palla >'
well.. sen hade vi lite rast och sedan SO med Doris ;
vi skulle skriva brev till henne hah (;
mat och rast , Engelska med Hans & Mats :p
vi gjorde något häfte bara 8)
sen hade vi Svenska med Inga-lill :DD hon är bäst!
så så skulle vi skriva brev til henne igen :O
undra hur många brev det blir := '
vi slutade 10 över två , chill dag ((:

Drog hem och käkade=)
satte mig vid datan och Tven en stund ,
sedan cyklade jag iväg till Ö&B och köpte mappar till alla ämnen ;'P
hem igen och satte mig vid datan och fixade mapparna lite ;)

Nu ska jag strax äta och sedan se om det är något bra på Tven , vet ni något så kontakta mig :DD
cissijohaansson @ bdb eller i en komentar här :)

Rösta på isabell idag åxå! :DD www.ridstovel.se/?boot=1597

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0