ett inlägg efter ett tag igen ;)

Helluusaan!  ;')

Nu har jag inte skrivit här på flera dagar :/
för att jag inte hunnit eller orkat Xd ,
men nu ska jag försöka börja skriva igen =D

Min blogg är Ny designad av Alicia som fixat texen och lite annat fint :),
och Viviann som  har fixat min supersnygga header ;) <33
Tack så mycket båda två ;DD

Idag har jag varit på odenbadet med galna iza ;)
det var skit gött där , typ 30 grader idag :D
solade mest och tog några svalkande dopp då och då :P
sen hade vi åxå vattenkrig med Erik och Jonathan ;p , skit skojj =))
åkte hem klockan fem och nu är jag altså hemma :]

Nu tänkte jag grejja lite här vid datorn ;)
och sedan spraya Jennys cykel rosa :)
sen tror jag att jag slänger i något i magen ,
sen lägger jag nog mig läser Twilight ute i stekande solen =P

Ikväll tror jag att jag hittar på något med isabell , får se vad vi gör :)

sen tänkte jag lägga mmig hyfsat tidigt idag , typ 11 ?
för att jag ska kunna vakna lite tidigare imorn ;pp

bevaka / bli vän med mig på bilddagboken , cissijohaansson

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0