Hej'

Idag har jag varit i skolan (a)
hhah rösttså kul faktiskt (y) , för att min klass fick dom bästa mentorerna =)
Jag fick Ivan som mento ;D <3
' 8.00 smlades allla klasser i aulan och rektorerna snackade om massa skit :=
sedan gick vi till våra klasser och fick sheman och sånt =)
vi hade ett mkt bra shema ;D <3
sen har vi typ haft en massa ratser käkat mat och lyssnat när mentorerna babblade (:
vi avslutade med en promenad igenom plantis ;)
halv 2 cyklade jag hem , satte mig vid datn och käkade lite (:
dt är ju as gött väder ute (a) '
så jag tänkte nog typ sötte mig ute i trädgården med en tidning eller något sånt sen ;)
ikväll ska jag inte hitta på något speciellt ;'p

Ni ska rösta åxå på isabell , min kompis eftersom hon just nu leder :D
helt otroligt :D så hjälp henne att liga kvar på första plats tills tävlingen
är avslutad genom att rösta på henne en gång varje dag :D
dubbelklicka fort så blir det två röster =)) <3
www.ridstovel.se/?boot=1597


Igår var jag i skövde en sanbbis på eftermiddagen :P
                              Köpte:

                              linne/rosa
                              halsband/guld
                              pennfack i skinn/rosa
                              maskara
                             almanacka rosa


                            


Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0