Jag är dålig på att blogga regelbundet ;O

Hej!

Igår vaknade jag 10 , gick upp och tog en snabb dusch :]
sedan åt lite frucksot och gjorde iordning mig ;P
satte mig vid datan en <halvtimme> :D
sedan satte jag mig på cykeln och trampade iväg mot "spånsjö" färg . för köpa en ny flaska rosa spreyfärg :DD
när jag spayade cykeln för ngn vecka sedan så tog ju bara färgen slut heöt plötsligt ;O
och jag hade flera delar avc cykeln kvar att spraya ''/ , så då hade jag bara två saker att välja på!
antingen att cykla på en half rosa och halft rost-grön cykel ;§
elr att köpa en till flaska sprayfärg , så jag väljde ju såklart att köpa en till flaska ;p
sen tänkte jag åka iväg til pappa och spraya cyklen men helt plötslig började regnet ösa ner, så jag åkte förbi mammas jobb och bväntade där en stund sedan skjutsade hon hem mig =)
Vid halvfem tiden åkte jag och mamma till skövde en sväng , var ju bara öppet till sju så vi hann inte vara där så läne men jag ittade några saker allafall (y)
en skolväska , svart typ "läder" på HM
svart,guld skor på  din sko
jeansleggins blåa , på vero moda
guldiga hårspännen och svarta tofsar HM
två pannband/hårband rosa & svart på glitter


jag tänkte åka till skövde med pappa igen på lördag/söndag och köpa lite grejer jag inte hann med =D

Idag har jag inte gjort alls mkt ,
vaknade klockan 11 gick upp och grejjade med det  ena till det andra :P
sedan kilade iväg til willys och köpte julia tidningen , och lite  choklad
sedan hem igen och läste tidningen en snabbis ;')
nu blir det datan en stund och sedan ska jag kolla om jag hittar ngn bra film på datan
som ja kan se :)
jag har inget annant för mig :/ :D
ikväll får jag se vad jag hittar på :)

komentera på min bilddagbok : cissijohaansson

puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0