DECEMBER

trött som en apa... nej men jag är iallafall skittrött!
vart en lång dag och jag fick inte alls mycket sämn inatt känns det som ;s
så jag får väl lägga mig tidigt ikväll. Iallafall, jag har varit i skolan idag emellan 8 och 14.10 :)
sen drog jag hem och käkade , kikade på riverside , grejja lite vid datorn och pluggade lite..
16:20 skjutsade mormor mig till stallet och så red jag Shilton :D
det gick jätte bra! han var skitduktig , lyssnade o allt :D <3
kom hem framåt sju tiden =) , satte mig en stund framför Tv:n och sen åt jag kvällsmat..
... och sen satte jag mig vid datan (y)
Imorgon är det någon slags "valdag" i skolan så då blir det "spinning" på atlantica med isabell :)
det ska bli kul! , sen efter lunch har vi tävling med våra mjölkbilar , hah :D min och izas rosa griis kommer ju självklart vinna ;) <3
sen blir det soft och packa , och sen åker jag till pappa på kvällen ;'D

Puss på er ! <'33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0