inte bloggat på länge..

tjena.. inte bloggat på ett tag nu (n) har inte pallat ;)
har inte gjort så jättemycket dom senaste dagarna , vart med min syssling en hel del!
måste ju passa på eftersom hon bor i stcokholm , :) men idag åkte hon hem.
var i skövde idag med mamma och lillebror också.. köpte en väska och rosa mystofflor :)


och kikade på bio *alvin och gänget 2* ;) , (y)
har ätit vääldig mycket godis under jul nu ska jag erkänna (a)
det går ju inte låta bli när det finns vart jag än är ;o well,well... jul är jul!
jag fick ju de två sista twilight böckerna i julklapp också , men jag har inte äns läst ut andra boken än , så jag får nog ta och läsa på lite nu om jag någonsin ska kunna börja med dom böckerna ;)

imorgon ska jag inte göra något speciellt..
ska väl kika lite tv , och så ikväll :)

Puss på er ! <'33

Kommentarer
Postat av: isabell

äntliigen bloggar du, ´tar det typ 40 år för dig o skriva? hiih

2009-12-28 @ 20:37:22
URL: http://isabellharmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0