Isabell är i London nu :)

just nu är isabell i London och ska kolla på Olympia horse show :)
tänk vad roligt ;o <3 jag saknar henne något fruktansvärt! men vi får hoppas hon får det bra :D

Har bakat snickerskakor med mormor :D , supergod smet blev det så jag tror kakorna också blir goda ;)
jag älskar dig mormor ! <3
Om en stund ska jagb byta om och åka iväg till stallet. Rida gymkana (stavning) ;'D
Ikväll sen blir det Tv , data , pizza , godis och massa mys <3
det är ju trots allt fredag ;)

Imorgon ska jag och familjen åka till skövde och julhandla , julklappar och sånt :D
och på söndag blir det julbord!

Bloggar och laddar upp bilder ikväll!

Puss på er ! <'33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0