Isabell, träningshoppning och mys!

dagen har tillbringasts tillsammas med isabell!
hon sov hos mig i natt , så igår kväll kikade vi på american pie och käka godis (y)
imorse gick vi upp klockan åtta. Åt fruckost och gjorde oss i ordning och sen åkte vi till stallet.
Isabell var med på träningshoppningen och jag filmade. Hon och hennes ponnysar var jätteduktiga , två felfria rundor av tre! Sen drog vi hem till iza , satt vid datan , kika tv.. och så vidare...
sen promenerade vi ut till satllet och tog in hästarna , och sen cyklade hem till isabell igen.
Halv sex så drog jag hem... satte mig vid datan och tog ett bad + bastu + tända ljus + hårinpackning :D myys! <3
ska äta lite kvällsmat nu och sen plugga engelska glosor och so prov.. ;s!
sen kika tv och sen sova... tidigt ikväll blir det nog?


Puss på er ! <'33


Kommentarer
Postat av: elin

låter som en kul dag! :D

2009-12-08 @ 06:56:45
URL: http://esomiekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0