'JULLOV'

Julafton , syssling med mera..

Iförrgår var det julafton , den bästa på flera år faktiskt :D
firade hos farmor och farfar, med pappa , pappas tjej, bröder, syssling och gudmor först.
vi käka julmat, kika på kalle anka och öpnna julklappar , :)
sen framåt kvällen drog jag och mina bröder till mamma och firade lite där :) , käka julgodis och öppna julklappar och kolla film :)

blev jätte nöjd med alla mina julklappar , jag fick:

twilight böcker: *ljudet av ditt hjärta* och *så länge vi båda andas*
två par björn borg trosor
två par örängen , ringar och pärlor i silver
godis
presentkort på vero moda 500 kr.
presentkort på nya badet i skövde 75 kr
800 kr
bh
tofsar
armband
glitterljus
ridsport bok
parfym
deodorant
hello kitty nessesär
hellokitty läpp balsam
ansiktsmask
hellokitty body lotion
T-shirt


Igår var jag med min syssling Ellen 9 år ifrån stockholm hela dagen :)
vi var hos gammelmormors qamla hus och sen ar vi hos farmor och farfar rästen av dagen , kikade på film och lite sånt..

Idag ska jag käka mat hos mormor klockan tre :)
så nu blir det dusch , städ på mitt rum och lite sånt..

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0