LUSSENATTA


Lussenatta igår :D
det gick skitbra för vårat lag! <3
dom tre första macherna vann vi, sdå vi gick vidare till semi-final som vi också vann :D
så vi gick vidare till FINAL , och förlorade vi men vi kom i alla fall två (L)

jaoch isabell käkade mat hos min farmor och farfar med min kusin och syssningar från norge och stockholm :) , efter final och allt så drog vi hem till mig och duschade + fixade oss och sen drog till Discot (y)
det var väl kul ;D , och så fick jag reda på att jag hade vunnit som bästa tjej spelare i år 7 :D
tjohoo!
vi drog hem vid 12 ungefär och så blev det sova efter den långa dagen ;)

gick upp ca halv elva idag :), har käkat fruckost och ska fixa i ordning mig nu och sedan dra till farmor ocg farfar och träffa min lilla söta norska kusin alva :D <3

Puss på er ! <'33


Kommentarer
Postat av: Anonym

du fick en mögelost HAHAHAH XD måste varit ett skämt eller nåt

2009-12-13 @ 12:33:43
Postat av: elin

grattis! :D <3

2009-12-16 @ 08:00:42
URL: http://esomiekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0