nyss kommit till pappa

hejsan :D , jag har nyss kommpit till pappa nu! packat upp och sånt..
min dag har varit bra :), i skolan blev det spinning :D det var grymt kul men joppigt (y)
sen vare tävling med mjölkbilarna och min och izas mjölkbil rullade faltiskt nu! duktig duktigt (L)
vi slutade kvart i tre , en halvtimme tidigare ;G
då drog jag hem och satte mig vid datan , käkade o sånt ...
och sen pkuggade lite svenska + so ;s
drog sen till pappa och nu är jag här :D
Imorgon är det soft dag i skolan! mentorstid, studietid, håltimme, lästid, svenska , slöjd och skridskor :)
fridays is best in the whole world! <33
imorn är det ingen ridning , utan tema-dag , men det kanske blir teori eller något liknande jag vet ej..
sen blir det fredagsmys ;)
aja.. ska hoppa in i duschen nu!

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0