SNÖ OCH KYLA (N)

börjar ju närma sig julafton nu , eller? 
snön har kommit också (n) det blir ju ljusare ute, men mycket kallare och det går typ inte att cykla! ;s
aja.. imorgon om en vecka är det JULAFTON :D spännande .. snpännande...!
igår och idag red jag , det har gått bra :)
Imorgon ska jag också rida och på fredag med'
Isabell åker till London på fredag , fusk eller vad? , jag kommer allafall sakna henne sjukt mycket ;')
dom sista dagarna i skolan nu är soft. Nästan inga läxor och så .. ;)
jag har inte köpt några julklappar än heller ;o, kanske köper några i hälgen, jag får se :)
ska strax hoppa in i duschen nu och sen blir det Tv och äta.
Imorn ska jag dra till pappa så det blir packa och sånt  , och senare på kvällen ska jag hjälpa isabell att packa inför London också ;D

Puss på er ! <'33



Min söta lilla katt är vig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0