tjolahopp!

bara 3 dagar kvar till julafton nu ;)

Isabell kommer hem ifrån London ikväll :D , tjohooo !
Imorgon är det halvdag i skolan :) , börjar 09:10 och slutar senast 11:30 <3
sen är det ' JULLOV ' (L)

I helgen var det massa julshoppning som gällde ;)
i lördags var jag i skövde med pappa och lillebror, köpte ridstövlar mountain horse jättesköna och fina :)
och nya skor att ha i stallet för mina gamla är verkligen försmå .. ;s det fick bli ett par jacson på filippas med fårskinns sula :D och så köpte jag ett par brunrutiga ridbyxor och svarta ridvantar!
sen inne på comerse köpte jag lite julklappar och kläder som jag ska ha på julafton och nyår (y)
sen åkte vi hem ca 17:00 :) , då blev det mys och sånt..
sen i söndags drog jag och pappa till stan på förmiddagen och köpåte några till julklappar och sen vidare på julbord klokcan ett :) , stannade där länge och var inte hemma för ens klockan var 17:00 ;p
sen slog jag in julklappar och åt mat och så...

idag har det varit skola , 09:20 --> 14:10 ;D , bra dag i skolan idag , fika på spanskan, egngelskan och so:n + film på so och nästan inga vanliga lektioner alls ! :D <3
har bara tagit det lungt idag , slöat och så..
har inte en enda läxa så det är skitskönt :)

kommer lite bilder ifrån helgen sen :)

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0