TRÖTTIS

Tjao! bloggade varken i måndags eller igår! , nu skriver jag igen ;)

Igår var jag i skolan först. Lång dag.. + so prov ;s det gick ganska bra!

sen red jag Lotti, hoppning :D det gick skitbra (y) <3

Idag har jag oxå varit i skolan , idrott övade inför lussenatta lite grann!
sen drog jag hem och käkade + datan och sen pluggade spanska glosor och matte läxa.. sen drog jag till stallet och red Gizmo :) det gick ganska bra men han var lite dum och försökte sparka mot två hästar :§

har pluggat lite svenska , till provet och suttit vid datan.

Så jag ska starx käka och duscha och grejja lite :)

Imorgon ska jag rida på kvällen och packa efter skolan för jag ska åka till mamma sen efter jag har ridit! :D

blir väl plugg och sånt också antar jag...

 

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0