1/7

Idag vaknade jag ganska så sent faktiskt ;p
klockan halv 11 -.-
Men det var verjkligen jätte skönt att sova ut ordentligt :)
Daata en lång stund ;* , sedan fiixx , och slänga i mig en macka :P
Sedan cykla iväg och möta isabell , träffade på några kurder på central som ropade på mig som jävla gaalnibgar x'd
Så cyklade jag och iza iväg till baaaadet ;)
Mycket roligt vare , men vi badade bara inne ;P '
träffade på massa roliga människor :) , bättre kan det ju bara inte bli eller ? X'D
åkte hem vid 5 tiden , käka mat + glass :DD
Daata'n =)
Sedan åka med isabell till stallet , Jag red Shadde & hon red Cindy :)
Riktigt roligt faktisk, men vaaaarmt ''/ /y'
Så åkte vi hem klockan 9 tyypp :P
Daata , äta :P
Nu blire daata rästen av kvällen , sedan går jag nog o lägger ig snart tror jag :P
Jag är jätte trött efter denna låånga dag :)
Godnatt allihopa :)

Puss på er ! <'33        ( Glass i Stora lass )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0