3/7

Nu har jag inte skrivit här på ett par dagar ''/ , men det har berott på att jag inte orkat ;p
Men idag skriver jag litegrann allafall :)
Idag vaknade jag 10 i 10 =)
gick upp , daaata ;p , käka fruckost fiixxx ^^
Sedan sticka iväg till baadet , bada till klockan 4 med isabell mm..
hem & käka mat :]
Sedan packa massa kläder o skit , till pappa :)
Åka dit vid 6 tiden :P
Sedan byta om lite snabbt och åka till stallet med isabell :D greja lite snabbt där .
klockan 8 typp skjutsade isabells mamma hem mig och isabell till mig:P
Daata o Tv :)
Sedan cykla ut en sväng ;* x''ddnn
halv 11 typ cyklade jag hem själv , o det blixdrade juh som fan typ utanför mitt hus ;'O
hahah , :P
Sedan bled det Chill med brocha och hans 3 kompisar ;')
Vi kunde juh somsagt inte sätta på ngn Tv eller Dator så vi fick underhålla oss på annat sätt :P
Vi typ bara snacka om en massa saker ;* ;)
Nu är klockan 02:02 ;p så jag ska nog hoppa i säng snart :P
Är faktiskt rättså trött nuw ^_^
men ni får hare så bra allesammans
Godantt :)

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0