4/7

Ciao allihopa ;)
Idag vakande jag klockan 11 ''/ ;p
gick upp o käka fruckost :)
gjorde iordning mig och lite sådant ;)
sedan gick jag, pappa ,Jenny & bror upp till Panka :P
Bada och shteeka (h) ;)
sedan gå hemåt vid 4 tiden =)
Käka lite :p
Daatan en stund , kollade på en massa videoklipp ifrån när jag var lite :D HAHAH x'd
sedan kasta mig iväg på cyklen o cykla till stallet med isabell :)
Fixa / bada isabells fina ponny Storm Wind
riktigt finer blev han ;)
cykla tillbaka hem vid halv 10 :P
Käka grillad mat :) Mums ;P (a)
Datan :)
Msn funkar inte på alla datorer hemm hos mig :'/ så jag har inte kunnat logga in där idag -
får hoppas att det fixar sig tills imorgon :D
Dagen har varit faktiskt really nicee ;)
Puss på the day ! ;)

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0