Liseberg , med mera :))

heysan alla gullungar :)

Igår var jag på Liseberg :D
kom dit 13.00 , och åkte hem 23.00 :)
jag hade tänkt att åka allt men jag hann inte med dt :( , eftersom dt vra Jävligt mkt kö :O ,
20-60 minuters kö på varenda grej '
så jag åkte inte , Kanonen 65 minuters kö ;o
höjdskräcken ellr Hanghai (stavning)
dt har allafall vart kul :D
Min hicka försvan åxå när jag gick Gasten , jag skrek varenda gång någon blev skrämd xD :§
en toppendag hardt vart allafall , jag tog nog inte speciellt mkt bilder men någon bild kommer nog :)
Jag och pappas tjej Jenny spelade på ett marabou hjul , och varken jag eller jenny har tur i spel men..
vi vann stjärnvinst* en jätte stor marabou chokladkaka med 20 st 100, grammare inuti :DD <3

Idag har jag inte gjort så jättemkt , kilade iväg till stan en sväng ;P
                    
 köpte :  två tröjor
              & den första Twilight boken ' Om jag kunde drömma ' alla säger att böckerna är grymt bra så jag tänkte börja
              läsa dom ;)


Nu ska jag bara chilla kvällen ut om jag orkar ;D
& börja läsa Twilight boken :)

Imorgon ska jag dra en sväng med pappa till min gammelfarmor och kolla hur hon mår :)
och köpa spreyfärg så jag kan spraya min cykel :p
får se vad jag hittar på mer ;D

Lite bilder ifrån Öland kommer ikväll åxå , ganska så försenat men ' bättre sen än aldrig '

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0