ÖLAND 24 Juli

Idag har jag gjort en hel del saker här på Öland , :D
började med att käka Lyxxx ^^ fruckost :) , och sedan gick jag iväg till stan en sväng med min lillkusin Alva och hennes föräldrar ;) kikade lite i affärerna men köpte ingenting :* ;p '
När vi var tillbaka gick jag och lillebror till Poolen och badade en stund , skit gött :D '
gick upp på rummet och fixade liten sedan åkte vi iväg till Soliden och fikade lite , vädret där var underbart :D
annars hare inte varit så jättefint väder :'/ , så vi har inte kunnat sola , och bada så mkt :(
På kvällen vid 6 tiden gick vi ner till resturangen och åt mat : Förätt, huvudrätt och efterrätt :P HAHA *
efter en stund så kom Erik ifrån EMD och sätte sig vid bordet bakom oss , Shieet vad chockad jag beld då , :)
sen kom Mattias , och efter en stund kom åxå Snygg Danny ;')
Dom skulle ju uppträda på kvällen :)
när vi ätit upp sprang jag och Alva iväg och hämtade en penna i Recenconen och när vi kom tillbada så hade EMD precis ätit klart så dom skulle gå ut men då frågade jag Mattias om dom kunde skriva sina autografer på min arm , så då skrev han sin , sedan skrev Erik sin . Men Danny hade redan gått så då frågade jag var han var och Mattias sa att han skulle visa mig så då pratade han med mig och Alva när vi gick till danny och han var Skit shyyssst ' :D
danny var utre vid Scenen och skulle precis köpa en öl men då skrev han sin autograf på min arm åxå! :D 
Klockan typ 12 på kvällen skulle dom uppträda men det var typ såhära 20 årsgräns elr ngr konstigt så man var tvungen att vara tjugo år för att komma in till scenen och kolla men jag o pappa smet in ändå ;') haha , men efter en stund när vi stod mitt inne i smeten så kom en vakt o sa till oss :O men han sa att vi fick stå vid Dj tältet och kolla så dt gjorde vi ;)
Det var en massa folk som var under 18 som stod och kollade utan för "glasramen" runt hela alltet ;dd

Jag kunde inte ta ngr bra bilder när dom upptädde för dt var en massa discolampor ;*
men jag tog lite kort när dom satt och käkade bakom oss :D dt kommer bilder sen :)

Allt har varit jättekul men somsagt inte så bra väder :'/ , men kul ändå! <3

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0