ÖLAND


hellloooyyy everybody ;')))) <3

Nu sitter jag här på hotellet i Borgholm / Öland :D
kom hit vid 4 tiden idag =)
så gick vi upp på rummen , dusch + fix :)
sedan gick vi ner och åt mat =) , skit gott ;pp
sedan kolla jag på när farsan o dom andra spela typpee poker och sånt ;')) mahaah dom förloraaa '
sedan gick upp hit igen! (:
Nu ska jag starx kolla lite Tv ' e och sedan sova I think ;')
Imorgon går vi upp vid nio =), och kilar iväg till havet , tar ett morgondopp och sedan käkar fruckost :)
sen blire nog poolen om dt är dåligt väder och lite sånt ;')

jag saknar Isabell Härmark otroligt mkt =) <'3333

Rösta: !:DD på min ridstövel åxå! :D

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0