13-17 Juli

F A L S T E R B O   &   H A L M S T A D

I måndags åkte jag iväg med isabell, hennes mamma & lillebror och emma & hennes mamma :)
iväg till FALSTERBO
Vi stannade där till Onsdagen ;') , vi har badat i havet :D skitfint vardet verkligen där :o det såg ut som att
vi var i Grekland elr ngt ;) :O <33'
Vi kampade åxå :) riktigt Myysigt att kampa faktiskt ! :P
Sen så var vi ju åxå och kollade på horse showen , :D
handlade lite granna på messan där åxå!
                      köpte
En mountain horse tröja , blå
ridstrumpor
ridvantar , heal&go
Jacson keps
gummisnoddar
och så vann jag två paket med knäckebröd oxå ;)

Det har allafall varit otroligt roligt och jättefint väder alla tre dagarna åxå!

Så tack så himla mkt Isabell  & kompani :D <3

klockan 8 på torsdagen åkte jag,mamma & lill, store bror iväg till Halmstad! :)
var där vid 11 tiden =)
så åkte jvi iväg till stranden en stund , sedan vidare till simstadion , gött vare ;') <3
hem, åka till Halmstad stan och käka , sedan kikade vi lite i affärerna åxå!
köpte en tröja ;')

sedan kolla lite Tv: e och så på kvällen ! :)

Nästa dag vaknade jag klockan 10 ;p'
åt fruckost , sedan åkte vi iväg till Strand tylösand :D
Det var riktigt mysigt :)) men vi stannade bara där en timme för vi var tvungna att åka hem sen :)
nu är jag hemma ! =D

Pappa har "fixat" sommarjobb till mig och isabell :D
på Travet / Axvalla , vi ska sälja tröjor ;p
Lördag & Söndag och vi tjänar 500 per dag , altså 1000 för bäda dagarana ;p
så dt blir faktiskt ganska soft ;)

det var allt jag hade att skriva idag , :)
glöm inte att kolla cissijohaansson@bdb :))

Puss på er ! <'33




Kommentarer
Postat av: iza '

vi kmr va riiiika :D <3



puuuuussss'

2009-07-17 @ 23:05:13
URL: http://isabellharmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0