21/7 ÖLAAND imorn :)))

heeyyysaaann '
idag hare vart rättså chill ;')
vaknade halv 11 ;p
fruckost osv.. :)
sedan åkte jag, pappa och sebastian iväg till badet , träffade min lilla söta norska kusin där ;DD
så jag badade med henne , skojj ! ;')
dush och fix^^ =P
hem och kolla film! * the clique * riktigt bra film ;) jag bhar sett den ett antal gånger nu & jag rekomenderar den ;')
käka mat =)
dataan en stund ;d '
sedan packa till ÖLAND :D, dit jag åker imorgonbitti :)
jag åker dit med :
pappa
jenny
lillkusin Alva
Camilla
Andreas
Baschon
Farmor
Farfar
& Alexaner :)  haha för er som tyckte dt var intresannt att veta dt ;'))
stannar där några dagar och sedan åker hem på Lördag :P '
Nu ska jag packa vidare och sedan åka iväg till isabell och hämta min platttång som har legat där några dagar ;p
sedan blir dt nog att kolla på en film & lite sånt :))))

Jag tar med mig en bärbar data till Öland så jag kommer inte vara frånvarande här ;')
men ta och adda: [email protected] , så jag har ngt att göta på kvällarna där :))
Rösta åxå! www.ridstovel.se?boot=10275
och bevaka/bli vän med mig på bilddagboken cissijohaansson




Puss på er ! <'33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0