8/7

Nu har jag inte skrivit här på några da'r :P
men det ska bli ändring på =D'
det har inte hänt något speciellt denna veckan allafall  :P' !

Iförrgår sov jag hos isabell , myspys ;')
inatt sov jag också hos isabell :D , igår så satt vi vid datorn och kollade film ;)" Bröllops duellen "
justeja emma sov åxå över hos isabell :)
Filmen var faktiskt rättså bra (y' , senare blev det massa flum ! xd'
Idag vaknade vid halv 9 , gick upp och åt :P
sedan åka iväg till gondolino med isabell , hennes mamma & mormor & lillebror :)
Det var jätte gott (a) :D
sedan åkte vi vidare ut till stallet , jag och isabell red ut jag på Shadde och hon på Sickan :)
Shadde var ovanligt pigg ;) ett + på dt! (y)
sen när vi ridit klart så fixade vi lite där ute o så!'
sedan åkte vi hem klockan 6.
käka lite och datan, sen åkte jag hem klockan 7 ;p
data, dusch ;p ' !
Nu ska jag alldeles strax gå upp och käka lite =)
efter det  blire nog bara chill framför Tv'n ocg data'n :)

Nu vill jag åxå att alla ska rösta på mig! :D <3
www.ridstovel.se?boot=10275

Bevaka/bli vän med mig på bilddagboken åxå!
cissijohaansson @ bdb


Puss på er! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0