10/7

Tjena bloggen :)
Igår gjorde jag inte något speciellt ;)
bara var hemma , o chillade ;p'
Idag fyller min lillebror "Baschon" 8 år ,  så det blir kalas !
Senare klockan fem kommer släkten o firar honnom ;) då blir det tårta ;'P <3
Min lillebror hade juh självklart beställt en special tårta _D , svart marsipan med vita dödskallar på ! HAHAH X'DD får se hur den kommer smaka då! ;)

Förövrigt händer det inte så mycket idag :P '
Jag ska åka till Lysekil imorgon och hälsa på Lina och Sofia :D
sover över där till söndag ;P
så jag kommer nog packa lite granna ikväll ! ;p
men ni får hare bra allihopa! :)

Rösta också! www.ridstovel.se?boot=10275

Puss på er ! <'33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0