22/6

Idag har det varit riktigt gött ;')
Jag vaknade vid 10 tiden =) , trött som fan men gick upp ändå :P
ringde isabell och frågade om hon ville bada med mig , det vill hon ! :D
så vi bestämmde att vi skulle mötas på odenbadet vid 11 tiden :)
så jag sätte mig vid datan lite och kollade runt lite snabbt på bilddagboken;*
sedan göra iordning mig =) & släga i mig lite fruckost snabbt .
Sedan tog jag cykleln och cyklade iväg till batet.
När jag var där hade juh Isabell redan kommit :)
Det var ca 20 grader hela dan så vi badade juh ;') ,
Isabell plaskade omkring o hoppade 5:an o allt på type ;* 10 minuter :O xD
medans jag då var en badkruka som satt o sola ;o :D
vid 10 i 3 gick vi upp och dushade , seda var vi klara 3 :) snabbt gick det 8)
Då så cyklade jag hem och sätte mig vid datan och lite sådant .
Nu ikväll vet jag inte riktigt vad som händer .... med troligtvis ska jag och isabell hitta på något :)

Puss på er ! <'33

Kommentarer
Postat av: lol

hopade hon 10an:S

2009-07-16 @ 12:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0