21/6

Nu har jag skaffat blogg då :p.... får se hur dettta kommer gå :)
Igår kom Isabell till mig på kvällen :) ,  Då skulle vi gå upp på bärget vid panka och springa och vi var ute oh sprang i 1 timme :D Duktiga var vi ! ;') <3 . sen så bada vi i mitt bigga badkar o basta ;* <3
Sedan blev det film " Angel " den var inte alls så bra :§  men men .. det finns la bättre filmer ;')
när filmen var slut så  blev det datan rästen av kvällen , sedan gick vi oh la oss ca halv 2 :)
Idag då .... så vaknade vi vid halv 11 :p , mahahahha (L) men jag då som är en sömntuta gämfört med isabell var ju
forfarande skit trött-.- xD , men isabell körde upp mig ändå ! ;') så käka vi fruckost o fixade oss ;*
sedan gick upp till bärget o sprang igen , men vi gick mest då ;') (MOHAHA)
vi var ute i 2 timmar :), sen käka vi mat och hoppa på min grannes studsmatta , sen gick isabell hem .
då sätte jag mig vid datan , sedan var jag ju tvungen att packa eftersom jag skulle åka till my mother i två veckor :* , så det gjorde jag -.- , nu är jag hos mamma :) och har inte så jätte mycket att göra :P
Senara ikäll får jag se vad som händer ;')

kolla vidare på bdb : cissijohaansson ! :DD <33 
                  

Puss på er ! <'33
 

Kommentarer
Postat av: iza

kul att du skaffa blogg nudå gumman =)

2009-06-21 @ 20:36:10
URL: http://isabellharmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0