23/6

Idag har vädret varit alldeles toppen ! (YYYY' <'33
Idag sov jag ut till klockan 10 :) , gött som fan !
Gick upp och käka fruckost, fixa frillan och på med kläder ;'
Sedan iväg till badet (y' , mötte isabell o vi gick o la oss där solen stekte som mest ! :D
Sedan blev det massa bad och sol (L) !
Vi smet juh in och badadde också ;') det fick man tydligen även om man bara betalat för utebad :)
Riktit gött vare i solen allafall ;') (y' <'33
Köpte glass vid 4 tiden och sedan åkte hem :)
Då käkade jag mat , och sedan har jag bara suttit vid datan och så.. :P
Jag brände ju upp hela axlarna så jag behövde lixom vila lite ifrån solen ;*
Kollade film också "Notting hill" Skit bra ! <'33
Nu ska jag alldeles strax äta lite kvällsmat tor jag , och sedan blir det chill framför datan rästen av kvällen :)
Dagen har varit toppen ! ;')

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0