26/6

Idag vaknade jag vid 10 tiden , gick upp o kolla Tv lite ;')
Men jag var fortfarande skittrött -.- så jag gick o la mig en liten stund till =)'
vaknade igen vid 11 tiden av att iabell ringde =)
Sedan käka jag fruckost,  tog en snabb dusch , sedan sätte mig vid datan en liten stund :)
Fixxade mig ,* sedan vid 1 åkte jag o mamma iväg till daamptandläkaren ;P
dom skulle bara kolla lite snabbt hur min tandställning satt , den satt som den skulle :P
var hemma kvart i 2 , då kolla jag datan lite snabbt ;D
sedan cyklade iväg med iza till stan :D
Vi kollade lit där med hittade inget ;*
Sen köpte vi glass i stooraaa lass :DD
Jag köpte "banana split" (bilden) & iza köpte "jordgubbsparadis"
Skit gott var det :D <'3
När vi ätit upp gick vi till Sjöbergsguld för jag skulle lixom byta ut ett rhänge som jag köpte
för två veckor sedan , och det gick sönder första gången jag andvände det så jag fick ett nytt =)
Sedan åkte vi hem ;* :P
Så kollade jag på ngn gammal film ;D
Sedan gick jag, mamma och lillebror ut o satte oss och åt pizza :D
Fruktsallad och vaniljglass till efterrätt , som jag då hade gjort x'dd Gott vare ;D <'3333
Sen blev det data och litesådant , jag har oxå rensat ut alla försmå och urvuxa kläder ur min garderob :) ,
Duktigt av mig ;D
Nu ikväll blir det väl myys med familjen :P


Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0