27/6

Idag vaknade jag klockan 10 :P, skit trött men tivngade mig själv att gå upp ändå =)
för ville ju inte sova bort hela da'n =) xd
Käka fruckost , fixx ^^
Sedan åka iväg till badet (a)
Sola en stund sedan kom isabell vid 12 tiden =)
Vi badadde typp bara inne :P Virvel virvel ;')
Sen åkte jag hem klockan två :*
datan och Tv :)) , Sedan äta mat  och ha en sjuk diskusion med aläääxxh om sjuka saker ;^^
datan ;P
Sedan emellan 5 & 6 åkte jag ,brucha och mammi till panka en sväng och tog ett kvällsdopp =D myys!
Åkte förbi godislagret och köpte lite godis på hemvägen ! :D
hem och duscha  datan & Tv :)
Om ett tag ska jag väl gå o lägga mig , :P
Imorgon åker jag till Lidköping med halav familjen :) Då blire BAD & SOL som gäller :DD

puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0