28/6

Idag vaknade jag halv 10 , drog mig några minuter och sedan gick upp :P
Käka frucksost, göra iordning mig o.s.v
Sedan vid 11 tiden åkte jag , mamma och lillebror iväg till Lidköping :))
Så på en strand i Lidöping har jag legat och STEEKT (H) hela dagen ;') <3
Skit gött var det verkligen ! :D
var hemma vid 6 tiden =)
Tv , data , Käka mat :P
nu håller jag på att sätta upp tavlor på my room :DD
får hoppas att det blir naajjss ;)
Om en stund ska jag ta en dusch ;* :P
Sedan blir det film :D
Jag ska gå och lägga mig tidigt idag , är trött efter att legat på standen hela dagen :)
Imorgon kommer min  kompis från borås , Evelina :)
Vi drar nog iväg till panka en sväng :P <3

Puss på er ! <'33

Kommentarer
Postat av: Felicia

låter som en toppendag! (;

Du är så himla söt på bilden <3



Puss på dej <3 kramar från firre <3

2009-06-29 @ 13:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0