... bloggandet startar nu igen efter ett litet uppehåll...

.. Förlåt mig för väldigt dålig uppdatering dom senaste dagarna ... men jag har haft fullt upp så jag har inte pallat :|

men nu SKA jag börja blogga regelbundet igen , jag lovar (y)


Egypten var ju riktig kul (L)

jag har skrivit och laddat upp massa bilder på bilddagboken så kika där om ni vill veta om resan ;') cissijohaansson @ bdb


Det har inte hänht mycket de senaste dagarna , jag har varit i skolan , ridit och lite sånt..

Idag var det en kort och bra dag i skolan :D

8:00-14:10 ! då drog jag hem och käka + kollade riverside ;p' sen pluggade jag historia, fysik, spanska och matte :( trååk men måste göras!

halv fem åkte jag ut till stallet och red Pelle pollen ;)

det gick väl bra :)

sen drog jag hem och kolla Tv och käkade ;)

och kolla datan ...

nu ska jag göra mig iordning , ta fram kläder och plugga lite matte och svenska. För vi har matteprov imorgon , så jag får hoppasdet går bra :)


Puss på er ! <'33

 



Kommentarer
Postat av: Felicia ! :D

Vad söt du är <3



Lycka till på provet! :D



//felicia

2009-11-12 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0