Fotografering och shoppning

i födelsedags present fick jag en fotografering på * the studio * av mamma och pappa :D
så där jag jag och fotograferade mig idag (L)
det var verkligen jätteroligt ;)
först så blev jag sminkad , och sen så skulle man fixa sitt hår själv , men dom hjälpte
mig bara för att dom hade lite extra tid över (y)
sen blev jag fotograferad och dom tog ca 60 bilder och jag köpte 14 stycken ;)
dom laddar jag upp här sen! <3

efter fotograferingen så åkte jag och mamma till gamla maxi och shoppade lite grann ;)

köpte:
stickad tunika / hm 199 :-
tre armband / glitter 39 :-
guldigt hårspänne / glitter 27 :-
sliver diamant hårspenne / glitter 49:-
svart långt linne / gina tricot 99 :-
röd lånärmad tröja / gina tricot 149 :-
svarta leggins / gina tricot 99 :-
blanka leggins / gina tricot 149 :-
väst /  hm 200 :-


dagen har varit bäst! <3
nu blir det soft, film och godis :D

Puss på er ! <33



Kommentarer
Postat av: annie

Hey! Vill du ha en ny header? :)

Hör av dig!



kramisar

2009-11-14 @ 20:42:07
URL: http://panniies.blogg.se/
Postat av: cissi

hej annie :D

ah , jättegjärna! :)

2009-11-15 @ 12:47:15
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/
Postat av: Josefine Thorsell

Sötis på bild<3!:D

2009-11-15 @ 13:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0