Fredag

HEJ! sitter här och myser lite grann ;)
nejmen.. jag ska ta och damsuga, städa och packa upp på mitt rum :)
så det blir rent och fint (y)
idag är det FReeedaaAg :D <3
' eva våran gympa lärare var sjuk idag så vi slapp jympan och fick sluta 13:30 isätllet för 14:50 :'D
jag har ätit och kollat tv , så nu ska jag grejja på mitt rum och sen plugga lite till engelska proov på onsdag ;s
17:20 drar jag till stallet och rider dressyr på Gizmo :D
ikväll ska jag käka pizza och kolla idol ;') och myysa
imorgon är det massa saker jag vill göra men jag får se vad det blir utav det :P
Ha en skitbra hälg allafall (L)

Puss på er ! <'33

New moon premiären ikväll :)
men biljetterna är slut :( så jag får se om jag kanske går någon gång i hälgen istället :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0