hemma från en underbar vecka i egypten

nu har jag precisi kommit hem ifrån en underbar vecka i egypten ;D
allt har varit jättebra :) och solen och värmen har stekt på ordentligt (L)
jag har en massa att berätta men just nu är jag skittrött och jag måste sova ..

imorgon kommer ett långt inlägg om hela veckan och massa bilde4r jag lovar :)
men .. jag har skitmycket att gör imorgon ;s
först skolan och försöka ta reda på alla tusen läxor vi har fått ;o
sen sak jag dra hem och försöka kolla på så många andra avenyn och riverside avsnitt
som jag kan och har missat.
sen ska jag dra iväg och rida lektion klockan fem :)
sen dra hem igen och fortsätta kolla klart avsnitten och sedan duscha och plugga ,
och packa så jag sedan kan dra iväg till mamma .. sen blir det packa upp där och så vidare..
så dagfen imorgon är fullt planerad till punkt och pricka :p

veckan i egypten har varit supermega go allafall ;) <3
men nu ska jag sova !

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0