Jag älskar dig gammelmormor <3

idag klockan tre somnade min gammelmormor in :'/
vila i frid Elvira Eriksson <3
jag älskar dig! <3
du finns och kommer alltid finnas i mitt hjärta
istället för att gråta vill jag minnas alla minnen
och bra stunder med dig viran <3
du är en ängel nu
en vacker ängel
när jag ser upp på himlen
och tänker på dig
minns jag dig
som den vackraste diamant
du var alltid snäll
och god som en ängel
berättade om dina bästa stunder du mindes som barn
ditt minne var ofattbart
inte ens jag
som är ung
har ett bättre minne än du
men jag minns dig
och det kommer jag alltid göra
minnas dig som en fantastiskt vacker ädelsten
den vackraste ängel
du finns i mitt hjärta Elvira Eriksson

Jag älskar dig.

vila i frid

<3



mitt hjärta bevarar på dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0