kom nyss hem..

tjena mittbena!

idag sov jag till halv tio, gick upp och åt frucksot och gjorde iordning mig :)
sen åkte jag , pappa och bröderna till skara domskyrka (byxben)
med farmor och farfar , på gudstjänst där dom läste upp min gammelmormors namn och sånt..
efter det åkte vi vidare hem till min gammelmormors hus som hon bodde i och kollade
på vilka grejjer som vem skulle få och så.. för hon hade skrivit upp det år 1995 ;)
sen fikade vi lite och sen åkte vi hem igen :)
kom hem vid 14:00 och då åkte jag och pappa iväg till stallet och fixade ,
mockade och gjorde mat till jennys hästar!
det tog ungefär en timme så jag var hemme vid 15:00 ;p
satte mig vid datan. Ska fixa lite grejjer här och så..
jag tänkte bara vara hemma och softa idag :D
kolla lite film sen tänkte jag , får se om jag hittar någon bra på Tv (inspelat)
sen tänkte jag plugga lite engelska och no till förhör och prov nästa vecka :( bajs!
inte mycket mer som händer idag , bara ta det lungt! :D

Puss på er ! <'33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0