MÅNDAG




måndagar tycker jag om :)
idag hade vi sovmorgon , så jag började 9:20 :D
så hade vi spanska, so , mat , engelska och svenska sen slutade vi 14:10
kort och bra dag (y) , sen drog jag hem och käka + bytte om till ridkläder
sen åkte jag och isabell ut till stallet och red ut på svante & sickan :D
sen åkte vi hem klockan 6. Satte mig här vid datan och drack lite Oboy (L)
nu ska jag alldeles strax plugga lite so, spanska och engelska -.-
sen blir det att ta fram kläder och kolla Tv :D
imorgon ör det ANDRA AVENYN och RIVERSIDE som gäller efter skolan ;') <3
och eftersom det inte blev något filippas ridsport idag , så tänkte jag dra dit imorgon istället ;D
för imorgon är det varken ridning eller teori ;'p
så det blir en chilldag imorgon :D gööttt (y) <3
neeh.. nu ska jag ta och börja plugga lite!

Ps: surfa in på www.svt.se/andraavenyn och www.svt.se/riverside (L)

Puss på er <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0