new moon ... bästa film jag sett :D

isabell sov hos mig inatt :D
vi vaknade ca halv tio imorses och åt fruckost, duscha och så vidare..
sen klockan ett åkte vi till sköve och kollade på new moon :D <3
gud vad bra den var altså .. ;) den bästa filmen jag sett allafall (L)
så det vra riktigt lyckat (y)
sen ndrog vi hem till isabell , var där en stund
och sen åkte jag hem till mig klockan sju :)
satte mig vid datan och åt mat :D
och så har jag kollat film och sånt hela kvällen ;)
men nu är jag dötrött! så jag tänkte gå¨och lägga mig strax.

Imorgon ska jag , pappa, mina bröder och farmor och farfar på gudstjänst och lite minnesstund
för min gammelmormor  <3 ,på förmiddagen.
sen ska jag och pappa grejja lite med jennys hästar i stallet ...
och sen blir det nog soft rästen av dagen tror jag :D
och jag måste plugga lite till engelska provet på onsdag som jag inte kan så mycket till alls :( ...
och så har vi no förhör på torsdag...
på tisdag är det allafal studiedag :D <3
guud vad sköönt :D då kan jag soovaa ut läängee ;)

Puss på er ! <'33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0