SITTER HÄR OCH MYSER ♥

hejsan! sitter häroch myser vid datorn :D
ska bara vara hemma idag och tare lungt! , plugga lite sen till so prov + glosor engelska och spanska...
inget kul men måste göras :( . Skolan idag gick snabbt , bara fyra lektioner 09:20-14:10 :'D
ska väl kika lite Tv och så...

Imorgon äre lång skoldag ...!
8-15:30 :(
sen ska jag rida klockan fem och på kvällen blir det lite kalas med släkten för alexander ;)
sen plugg o sånt innan jag lägger mig...

riktigt skönt att vara frisk nu faktiskt :D
på torsdag har vi någon slags temadag , då blir det spinning på atlantica :)
händer inte så mycket mer i veckan tror jag inte.
Ska väl försöka ta igen några ridlektioner i veckan , kanske dubbel på fredag/Onsdag eller i hälgen , får se!
aja.. ska väl mysa vidare här vid datan nudå ;)

Puss på er ! <'33



Inte långt kvar alls till Julafton nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0