soft dag

idag har jag softat hela dagen , jätteskönt (y)
jag vaknade halv elva , då hade jag sovit ut helt :D
fixade iordning lite fruckost och satte mig vid tven och åt :)
sen gick jag och mamma ut en promenix ;p
tog en dusch , och satte mig vid datan en stund (:
sen vid två tiden käka vi lite mat
och direkt efter åkte jag, mamma och lillebror till skövde och kolla BIO
G-force , den var väl bra :) hah xD
sen drog vi hem och pappa kom förbi en sväng och berättade att min
gammelmormor hade tagit sitt sista andetag :'/
jag har ingen lust att varken tänka eller prata om det just nu
men jag älskar dig otroligt mycket Elvira Eriksson <3

nu sitter jag här och ska starx hoppa in i duschen , jag har tyagit fram kläder tills imorn
och jag måste plugga lite sen , för jag har engelskaglosor till imorgon ;'s
sen ska jag kolla Tv och sen förhoppningsvis lägga mig ;)
imorgon så får jag sova en timme och tjugo minuter extra för vi har sovmorgon (L)

jag fick ett presentkort på filippas ridsport av isabell i födelsedagspresent , tack gumman <3
så jag tänkte kanske dra dit en sväng imorn :)

nu är det ju snart new moon premiären också :D
jag vill se den nu! <3
men jag tänkte se ettan "Twilight" en gång innan också så jag kan friska upp minnet lite :'p

Puss på er ! <'33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0