studiedag imorn :D

tjena!

kom hem ifrån skolan för en timme sedan ;)
skolan gick snabbt idag!  spanska, so, mat, engelska och svenska :D (y) <3
när jag kom hem käkade jag mat och kollade på Alvin och gänget en stund , som gick på tvn ;)
nu ska jag bara ta det lungt idag! , sitta vid datan , kolla riderside, plugga till engelska prov + matte + no + spanska :( . Ikväll lägger jag mig seent (y) <3 och kanske kollar film eller något ;'D
Imorgon ska jag sova så länge jag bara kan :)
sen ska jag tare lungt, kika andra avenyn, och sen rida på eftermiddagen :D
chill dag ;) (y)
men nu ska jag ta och kika på riverside :D

Puss på er ! <'33



Bild ifrån egypten , vi rider på stranden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0