studiedag ♥

idag var det studiedag :'D , så jag sov till tio :)
chillade bara på morgonen , åt fruckost seegt och sen satt vid datan och kollade andra avenyn och river side :)
sen vid ett ungefär så pluggade jag på engelska provet en stund! så nu tror jag att att jag kan nästan alla gloser ;')
sen kikade jag på film :D , ingen aning vad den heter men det var en komedi allafall ;D
kavrt över fyra cyklade jag ut till stallet jag red Uffe :')
kom hem halv sju och åt mat och satte mig vid datan , nu ska jag strax duscha och sen plugga lite till på engelska provet ;S ! Imorgon är det skola igen så jag får lägga mig tidigt ikväll.
Imorgon ska jag rida klockan fem :) och jag ska åka till mamma på kvällen så jag måsta packa åxå!
vi ska ta "svinsjukan" sprutan imorgon också ;SSS :'(( ajaj det kommer göra ont :/

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0