Zhephyr <3

tjena! idag har jag varit i skolan 8:00-14:10! , idrott, mentorsid, fysik, mat, svenska, matte och engelska.
skolan var Ok, sen drog jag hem och åt faleburgare som mormor hade med sig ;)
sen satt jag vid datan i ca en timme + kollde på riverside (L), och kollade igenom läxorna lite snabbt!
halv fem drog jag till stallet och hoppade med Zhephyr :D , det gick bra! jag älskar verkligen den ponnyn <3
kom hem ca 19:00 och då käkade jag och kollade på 2 1/2 men ;)
satte mig här vid datan nyss och ska grejja lite till här , sen om en stund ska jag hoppa in i duschen
och göra iordning allt tills imorn!
Imorgon börjar vi 8:00 och slutar 15:15 , så har vi håltimme och elevens val så det blir ganska chill ;)
sen ska jag packa och sånt och sen åka till pappa!

men nu ska jag ta och hoppa in i duschen :D
jag ska försöka lägga mig ganska tidigt ikväll så jag kan sova ordentligt inatt ,
för jag är riktigt trött på att behöva gå runt och vara trött hela dagen i skolan!

Puss på er <'33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0