Borås

I helgen har jag varit i borås med mamma och bröder :)
vi hälsade på lite kompisar och så.. ;)
sov över hos min kompis evelina och hennes familj (y)
i lördags var vi i kanlleland och shoppade lite grejjer ;D <3
skor och stickade vantar :)
idag åkte vi hem vid tolv tiden så jag har varit hemma sedan halv två ;p
har sttit vid datan och kollat riverside och andraevenyn klipp och lite sådant ;)
tänkte ta fram kläder och plugga lite på engelska glosorna tills imorn :|
också har vi spanska prov på tisdag som jag måste öva lite på också , bajs -.-
klockan fem ungefär kommer pappa och hämtar mig så ska vi åka till stallet ,
då nog tävlingarna är slut men vi ska plocka bort lite hinder och sånt..
sen ska jag inte göra så mycket mer idag , nog lägga mig ganska tidigt ikväll
för jag vill sva ordentligt :D imorgon börjar vi 20 över 9 så jag behöver inte gå upp så tidigt (y) <3
Imorgon ska jag ta den andra spruutaaan ;@ klockan fyra :P
men nu är det bara en vecka kvar drygt innan jag åker till egypten :D <33 I love it

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0