Drar till pappa i kväll

sitter här och lyssnnar på musik ;D , jag ska göra iordning lite käk och sen sätta mig och läsa en artikel mamma ville jag skulle läsa. Idag var det riktigt nice dag iskolan , vi slutatade 20 över ett :)
och hade bara so, spanska, matte , håltimme och biologi :D I love sånna korta dagar (L)
nu har jag iallafall kollat bloggar och sånt på datan så jag är klar med det (Y)
sen tänkte jag packa lite till pappa och så..
senare i kväll sen när jag kommit till pappa ska jag nog bara packa upp och lite sånt..
imorgon börjar vi klokcan åtta och slutar halv tre :), gympa sista lektionen och så skulle vi göra något konditionstest i plantis :'p , sen ska jag rida kvart i sex (L) den nya gruppen på fredagar jag börjar då ;)
sen äre hälg och då ska jag på hoppkurs/läger lördag-söndag med Zhephyr :D
inte mycket mer att skriva och berätta.
Nån dag ska jag no lägga ut lite bilder på stället och hotelet vi kommer bo i Egypten ;)
inte långt kvar nu juh ;O, bara ett par veckor :D
men nästnästa måndag ska vi ju ta spruta igen ;ss jag är rääädddd! :§
men det kommer säkert gå jättebra :D

Puss på er ! <'33

 

I min trädgård hos pappa vare jättemycket blommor i träden i sommras :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0