Egypten imorgon (L)

Imorgonbitti bär det allt av till egypten!
jag måste lägga mig skittidigt ikväll för jag ska upp
klockan tre på natten imorgon och sedan går planet ifrån göteborg klockan sju :)
så det gäller att lägga sig tidigt ikväll och så får jag sova i bilen påväg till göteborg :p
såå jävla gött ska det bli att komma iväg till solen och steka "in a hole week" ;)
på fredag fyller jag år också så jag får fira min födelsedag där och käka tårta på hotellet (y)
hoppas dom kan baka en riktigt god tråta till mig ;D
jag har nästan packat klart men det är lite smått kvar att packa som jag tar senare mot kvällen :)
nu tänkte jag duscha och checka Tvn , sedan cyklar jag iväg till mammi och käkar vid tre tiden :D
Imorse klockan sju cyklade jag med isabell ut till stallet , så red isabell sick och jag skrittade svante och
sen gick jag med sickan medans isabell red svante :)
sen grejjade vi iordning lite i stallet och sen drog vi hem vid tolv :)

Jag tänker ta en massa bilder i Egypten det lovar jag , så laddar jag nog upp någon bild här
och många bilder på bilddageboken och skriver ;')
så håll utkik här och cissijohaansson @ bdb , nästa tisdag/onsdag :D

men jag hoppas i alla fall på en toppen vecka (L) !

Puss på er ! <'33


hit ska vi ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hem nu förfan :( <3

2009-10-31 @ 16:16:54
Postat av: Anonym

ISABELL SAKNAR DIG <3

2009-10-31 @ 16:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0