En helt vanlig tisdag

Tjao Tjao ;)

idag var det tema-dag i skolan , något om Austarlien :)
vi fick sluta en timme tidigare än vad vi brukar göra :D skiiit soooft (y)
sen drog jag hem , grejjsade lite där och sen cykla jag ut till stallet med isabell :P,
grejjade lite där och sen red jag Shillton klockan fem ;'D riktigt kul faktiskt ! <3
sen drog jag hem , käka och pluggade lite biologi och engelska som vi har till imorn :p
nu har jag fixat iordning allt för imorgon , så jag tänkte kolla på andra avenyn i svt play nu ;) <33
I looovee det programet alltså (Y) www.svt.se/andraavenyn
Imrogon ska jag rida på kvällen :) , innan det ska jag plugga liite , vi har sjukt mkt läxor denna veckan :| 
och typ sitta vid datan och sånt ;)
neh.. nu måste jag kika andra avenyn , om jag ska hinna lägga mig tidigt idag!

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0