fem dagar kvar till egypten :D <3

Nu är det inte alls långt kvar till jag ska åka till egypten :D <3
jag längtar något? .. ska bli gött att komma ifrån sveriges kalla kyla och komma till solen ;)
hihihi (y) nu ska jag ta och duscha en varm dusch innan jag lägger mig :)
jag är super trött idag så jag ska ta och lägga mig riktigt tidigt idag ;p
idag har jag inte gjort så mycket , ridit Laura :D det gick väl bra men hon är så stark bara..
imorgon ska jag hänga med isabell när hon klipper sig / slingar håret :)
sen ska jag till pappa på kvällen :)
annars händer inte så mycket mer imorgon , jag ska köpa negerboll i skolan så jag får inte glömma money!
neyy.. nu ska jag hoppa in i duschen :p

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0