hälgen och dom senaste dagarna

HÄLGEN

i hälgen var jag på ridkurs på klockargården :D
super kul (y), i lördags så red ja ett ridpass med Zephyr :) , vi hoppade/markarbete
det gick faktiskt jättebra :) . På kvällen sen käka vi pizza och sånt..
jag och isabell sov i en dubbelsoffa ;D bäästa sovplatsen :)
sen på söndagen red vi också ett ridpass , då var det lite mera banhoppning :)
det gick också bra , :) sen vare slut klockan ett.
då grejjade jag och isabell lite i stallet , städade i sadekammaren och så vidare..
sen drog jag hem och packade upp , fixade lite och sedan gick och la mig !

MONDAG & TISDAG

imondags var jag i skolan först , sooft dag :D
sen drog jag hem och sedan till stallet med isabell :)
jag red svante izas ponny :D och isabell sickan , så red vi ut en sväng.
sen drog jag hem , pluggade och så :'p

I tisdags var det en låång tråkig dag i skolan ..:|
sen drog jag hem , och sedan drog till stallet och red Laura ;D
det gick bra , men hon är ju bara fem år så hon var lite svår att kontrollera i galoppen, stark och pigg
men annars gick det bra ;)
sen cyklade jag hem med isabell , gick in till henne en sväng och värmde mig för det är ju sviin kallt ute nu ;s
loove på isabell (L)
sen cyklade jag vidare hemåt igen och pluggade, åt , duschade och sånt..
sen la jag mig och sov.

IDAG

Idag har jag varit i skoln emellan 8.00 och 14.10 , ganska soft dag ;)
sen drog jag hem, käkade och kolla andra avenyn & riverside i svt play, prima (Y)
nu ska jag plugga lite matte,so,biologi,spanska och engelska sedan drar jag iväg till stallet
och rider klockan sex ;D
Ikväll ska jag bara fixa lite och så...

imorgon ska jag åka till mamma :D
så det blir att packa o så..

Puss på er ! <'33

Lite bilder på Zephyr gullet <3











Kommentarer
Postat av: Josefine Thorsell

Söta Zephyr<3!

2009-11-13 @ 21:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0